Bifogat finner ni protokoll från årsmötet den 21 Juli
Mvh
Styrelsen
Med hjälp av dottern Tindra fick jag igång vattnet, blir nog en rörläggare av henne också. 😉 Nu håller vi tummarna att allt fungerar som det ska. Trevlig lördagskväll!
Josefine
Tyvärr är det dåligt tryck även på vintervattnet. Vi inväntar rörmokare imorgon, hoppas på en lösning snarast.
Vi har mycket dåligt tryck, eller inget vatten alls, på sommarvattnets ledning. Vi vet tyvärr inte vad det beror på, allt ser ok ut i pumphuset. Antagligen har vi ett brott på ledningen någonstans på området. Även Halla-området är drabbat. Vi har kontaktat rörläggare och hoppas på att hitta felet under morgondagen. Om någon ser något annorlunda i marken, som skulle kunna vara en läcka, kontakta gärna någon i styrelsen. Fram tills vi har en lösning får ni som drabbats hämta vatten hos någon med vintervatten.